top of page

Kto wyremontuje drogę dojazdową do gruntów rolnych w Bukowicach? Znamy oferty

  • Zdjęcie autora: Marek Zioła
    Marek Zioła
  • 1 wrz
  • 2 minut(y) czytania
Droga dojazdowa do gruntów rolnych
Zdjęcie poglądowe

Gmina Brzeg Dolny poinformowała 29 sierpnia 2025 roku o otwarciu ofert w przetargu na remont wewnętrznej drogi gminnej w Bukowicach. Postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym, ma na celu poprawę dostępu do gruntów rolnych oraz infrastruktury w miejscowości


Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont wewnętrznej, niepublicznej drogi gminnej, zlokalizowanej na działce numer 178 w Bukowicach. Inwestycja obejmuje odcinek o długości 160,42 metra, rozpoczynający się od skrzyżowania w rejonie posesji numer 11. Zadanie polega na rozebraniu istniejącej nawierzchni jezdni oraz wykonaniu nowych warstw, wraz z budową pobocza. Szacunkowa wartość zamówienia została określona na 197 675,98 złotych.


Oferty w przetargu na budowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bukowicach
Kto wyremontuje drogę dojazdową do gruntów rolnych w Bukowicach? Znamy oferty

Złożone oferty w przetargu


Sesja otwarcia ofert odbyła się 29 sierpnia 2025 roku o godzinie 10:05 w Urzędzie Miejskim w Brzegu Dolnym. Zamawiający, Gmina Brzeg Dolny, poinformował, że do upływu terminu składania ofert wpłynęły cztery propozycje. W zestawieniu poniżej przedstawiamy oferty złożone przez poszczególnych wykonawców:


  • EMISTON Sp. z o.o. z Lubina: 223 521,57 zł

  • Firma Handlowo Usługowa Markop Marcin Szmyt z Brzegu Dolnego: 216 397,09 zł

  • PB Haus Sp. z o.o. Sp. k. z Leszna: 269 505,71 zł

  • Budownictwo i Projektowanie Tomasz Sikora z Krzykowa: 248 189,40 zł


Warunki realizacji inwestycji w Bukowicach


Zgodnie z dokumentacją przetargową, remontowana droga została zaprojektowana z parametrami drogi wewnętrznej, z prędkością projektową do 50 km/h. Konstrukcja nawierzchni będzie oparta na mieszance kruszywa kamiennego i betonie asfaltowym, co ma zapewnić jej trwałość. Wykonawca jest zobowiązany do ukończenia robót budowlanych w terminie do 31 października 2025 roku. W ramach prac konieczne będzie sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, a także zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich. Zamawiający ustalił również minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy.

Komentarze


AKTUALNOŚCI

bottom of page